HTML

Blog

Ezek történnek időnként. Vagyis ezeket nem felejtem el leírni.

Utolsó kommentek

Címkék

adó (1) akku (1) alfa holdbázis (1) álom (6) anya (1) asimov (1) aura (1) ayahuasca (1) babona (1) balaton (1) baseballsapka (1) benkő lászló (1) benzin (1) beregi (1) biztonsági őr (1) bkv (5) bor (3) buszmegálló (1) cigaretta (1) csóró (1) dürer kert (1) ecuador (4) efott (1) éjjel (1) éjszakai busz (1) élet (3) elit (1) ellenőr (1) esernyő (1) esküvő (1) este (1) eszkimó (1) ferenciek (1) ferrari (1) feszület (1) film (1) foci (1) gázpalack (1) gitár (1) gödör (1) gryllus vilmos (1) gyermekvasút (1) haj (2) hajléktalan (1) hajnal (2) hajszál (1) halál (1) háziorvos (1) hideg (1) image (1) impotencia (1) infláció (1) ingmar bergman (1) internet (1) ínyenc (1) isten (1) jegyvizsgáló (1) kacsa (1) kalauz (1) kés (1) kiállítás (1) kínai (1) kispál (1) kocsma (3) kolléganő (1) koncert (5) könyv (2) kórház (5) kuba (1) kurva (1) kutya (1) lány (3) lányok (1) linux (1) lottó (2) macska (1) málészájú (1) márquez (1) massimo bontempelli (1) menő manó (1) metró (2) metro (1) mikrofon (1) mitad del mundo (1) monitor (1) művész (2) művészet (1) negyvenkettő (3) néni (1) nincs mit (1) ördög (1) pék (1) pénz (1) péterfy bori (1) pisálni (1) pizsoma (1) pizzafutár (1) putyin (1) quito (1) rákóczi út (1) rendőrség (1) repülő (1) sajt (1) sandra bullock (1) séta (1) sms (2) sólámpa (1) sör (2) stílus (1) szag (1) szakáll (1) szappan (2) szar (1) szaxofon (1) százforintos (1) szenteste (1) szex (1) sziget (1) színpad (1) szív (2) szomorú vasárnap (1) szomszéd (2) szülés (1) születésnap (1) szürke (1) takarítás (1) takáts eszter (1) tangóharmonika (1) táska (1) taxi (1) telefon (4) természet (1) terv (1) thermoflux (1) tizenhárom (1) troli (1) tücsök (1) újság (1) üveggolyó (2) véletlen (1) vidámpark (1) víg mihály (1) villamos (3) vonat (3) vörösmarty tér (1) zacskós leves (1) Címkefelhő

2011. november 7., hétfő

Massimo Bontempelli novelláskötetét olvastam a metrón, amikor egy olyan fejezethez érkeztem, amelyben az életutat egy vonat jelképezi. (A dolog kicsit elcsépeltnek tűnhet, azonban a történet nem az.) A hasonlat közel állt hozzám, és – a legtöbbhöz hasonlóan – ez az írás is tetszett, ezért a következő megállóig még el akartam olvasni a hátralévő másfél oldalt, így belehúztam, gyorsabban kezdtem el falni a betűket és emészteni a mondanivalót.

Amikorra a megállóhoz kellett volna érnünk, addigra pont végeztem és becsuktam a könyvet. Azonban a metró még nem állt meg. Tovább száguldottunk az alagútban, és csak én néztem körbe meglepődve, a többieknek ez természetes volt.

A vonatos hasonlat újabb dimenziókat nyitott, a gyors emésztés pedig tényleg jól sikerült. Még az olvasottak hatása alatt állva ragadtam meg a mozgólépcső gumikorlátját, és indultam felfelé az alagútból...

 

Szólj hozzá!

Címkék: metró vonat massimo bontempelli

A bejegyzés trackback címe:

https://nbks.blog.hu/api/trackback/id/tr13432100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása