HTML

Blog

Ezek történnek időnként. Vagyis ezeket nem felejtem el leírni.

Utolsó kommentek

Címkék

adó (1) akku (1) alfa holdbázis (1) álom (6) anya (1) asimov (1) aura (1) ayahuasca (1) babona (1) balaton (1) baseballsapka (1) benkő lászló (1) benzin (1) beregi (1) biztonsági őr (1) bkv (5) bor (3) buszmegálló (1) cigaretta (1) csóró (1) dürer kert (1) ecuador (4) efott (1) éjjel (1) éjszakai busz (1) élet (3) elit (1) ellenőr (1) esernyő (1) esküvő (1) este (1) eszkimó (1) ferenciek (1) ferrari (1) feszület (1) film (1) foci (1) gázpalack (1) gitár (1) gödör (1) gryllus vilmos (1) gyermekvasút (1) haj (2) hajléktalan (1) hajnal (2) hajszál (1) halál (1) háziorvos (1) hideg (1) image (1) impotencia (1) infláció (1) ingmar bergman (1) internet (1) ínyenc (1) isten (1) jegyvizsgáló (1) kacsa (1) kalauz (1) kés (1) kiállítás (1) kínai (1) kispál (1) kocsma (3) kolléganő (1) koncert (5) könyv (2) kórház (5) kuba (1) kurva (1) kutya (1) lány (3) lányok (1) linux (1) lottó (2) macska (1) málészájú (1) márquez (1) massimo bontempelli (1) menő manó (1) metro (1) metró (2) mikrofon (1) mitad del mundo (1) monitor (1) művész (2) művészet (1) negyvenkettő (3) néni (1) nincs mit (1) ördög (1) pék (1) pénz (1) péterfy bori (1) pisálni (1) pizsoma (1) pizzafutár (1) putyin (1) quito (1) rákóczi út (1) rendőrség (1) repülő (1) sajt (1) sandra bullock (1) séta (1) sms (2) sólámpa (1) sör (2) stílus (1) szag (1) szakáll (1) szappan (2) szar (1) szaxofon (1) százforintos (1) szenteste (1) szex (1) sziget (1) színpad (1) szív (2) szomorú vasárnap (1) szomszéd (2) szülés (1) születésnap (1) szürke (1) takarítás (1) takáts eszter (1) tangóharmonika (1) táska (1) taxi (1) telefon (4) természet (1) terv (1) thermoflux (1) tizenhárom (1) troli (1) tücsök (1) újság (1) üveggolyó (2) véletlen (1) vidámpark (1) víg mihály (1) villamos (3) vonat (3) vörösmarty tér (1) zacskós leves (1) Címkefelhő

2009. április 14., kedd

Lakógyűlés volt a közeli iskolában, ahol velem egy sorba ült le az új szomszédom. Az egyetemista korú lány a bemutatkozás után egy kicsivel áthajolt a közöttünk ülő mögött, és mosolyogva megkérdezte:

– Te szoktál gitározni?

– Igen. – feleltem. – És mi hallatszik át, az akusztikus vagy az elektromos?

– Azt nem tudom...

– És zavar? Hangos?

– Á, dehogy, – válaszolta még mindig vidáman – amúgy sem én lakom abban szobában!

Szerencsém van a szomszédokkal. Amíg Kispesten laktam, többször eszembe jutott, hogy vajon probléma-e, hogy bátran gitározom akár este tíz után is, ha rám jön. De nem nagyon zavartattam magam, bíztam a két ház közötti dupla fal hangszigetelő képességében, meg abban, hogy a néha átszűrődő zajokból ítélve a szomszédos helyiség valószínűleg egy fürdőszoba lehet, ahol ritkán alszanak.

Egyszer aztán összefutottam a „közönségemmel”. Egy anyuka ment haza éppen a gyerekeivel, én meg beléjük botlottam, ahogy kiléptem a kapun. Amikor meglátta a kezemben a gitártokot, a két óvodás kezét fogó nő rögtön nekem szegezte a most újra hallott kérdést:

– Te szoktál gitározni?

– Igen. – válaszoltam. – Hangos?

– Nem, szoktuk hallgatni, nagyon szép!

– Hangos? – kérdeztem újra zavartan.

– Szoktuk hallgatni, nagyon szép! – erősítette meg erre anyukáját az egyik kisfiú is.

– Ööö..., köszönöm! – mondtam rá, még mindig bizonytalanul, aztán mentem a dolgomra.

Szólj hozzá!

Címkék: gitár szomszéd

A bejegyzés trackback címe:

https://nbks.blog.hu/api/trackback/id/tr862090279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása